vineri, 5 iunie 2009

El intinse mana ...



Se trezi brusc, invaluita de un sentiment ciudat : vina ! Se simtea vinovata ca si-a dorit ziua precedenta sa moara. Nu vroia asta defapt, ii era frica de agonia mortii, de durerea dinaintea sfarsitului, si de sfarsitul in sine...era atat de tanara...dar atat de singura in realitatea ei..
El se trezise demult ! Se aseza langa ea , o privi atent, tinea in pumn o parte din medicamente :

- Ce-ai facut? Ce sunt astea? urla dintr-o data cuprins de furie.
- Vezi ca nu asculti nimic din ce-ti spun, off, am vrut sa mor ieri...lasa-ma, tu nu intelegi nimic !
- In momentul asta te imbraci si mergem la doctor ! Ai apucat sa iei ceva, raspunde ?! era din ce in ce mai agitat . A incercat sa-l calmeze.
- Pai ce, vezi c-am murit? Sunt intreaga, priveste-ma ! Nu mai am nimic acum, mi-a trecut ! Hai sa mergem la tata, vreau sa-l vad pe Domnul A ! Ma insotesti?
- Dar promite-mi ca nu mai faci asa ceva niciodata, ca nu te mai gandesti sa-ti faci rau..Stiu ca treci prin ceva ingrozitor dar sunt langa tine..Uite, mancam si mergem la Domnul A !

Deocamdata ii pleca gandul sinucigas..se simtea mai increzatoare si vroia sa-si vada tatal bolnav, inchis intr-o camera rece de spital..Tatal ce sigur o astepta !... ( va urma )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu